Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2018 10:58 - billiga fotbollströjor år gammal
Автор: kopafotbollsale Категория: Музика   
Прочетен: 106 Коментари: 0 Гласове:
0



Konungen av VM 2018 trцja Kroatien Manchester United Furynemar: Oh! I ung еlder kommer jag till Paris fцr att missbruka min mat? Cantona slammar Neymar Manchester United King Cantona har alltid varit ett rakt temperament, han kommer aldrig att tдcka upp sina egna tankar, Cantona kritiserade helt och hеllet Neymars val att spela Paris Saint VM 2018 trцja England Germain. Cantona sade att han inte har uppmдrksammat liberalerna lдnge och han frеgade ocksе vдrden om statusen fцr Paris Saint Germain. Cantona sa: "Jag tдnker i princip inte pе A: s spel. Jag tittar pе spelen i Real Madrid och Barcelona. Varfцr mеste jag se A? Finns det nеgot skдl? Vill du att jag ska se Paris matchup? Ett spel som Oka eller Amiens? Jag дr inte intresserad av denna nivе av konfrontation. " Kanske fцr att fцr lдnge inte oroad цver franska, och дven Cantona Paris St Germain VM 2018 trцja Tyskland barn som spelar huvud дr inte klart, frеgade han vдrd: "Jag skulle vilja frеga, Pastore och nu detta - Alpha spelar ocksе i Paris ? "Nдr vдrden gav ett negativt svar sa Cantona med еnger:" Det hдr дr verkligen synd, det дr kanske dдrfцr jag inte tittar pе spelet i Paris. " Senare lade Cantona fram sin egen еsikt om Neymars beslut att gе med i Paris. Han sa att han inte fцrstod varfцr Neymar skulle vдlja att gе med i Liberalerna. Cantona sade :? "Jag sa till honom Neymar inte дr mycket fцrstеende, han var 25 billiga fotbollstrцjor еr gammal, дr en brasiliansk internationellt, дven i Barcelona innan pjдsen, men image varfцr skulle han vдlja att gе Paris Saint-Germain alla sдger att han har kommit till Paris? fцr att fе Champions League, men en ner sдsongen, Champions League som дr upp till mer дn ett dussin av det, att han kom till Paris fцr att gцra det? дr att denna grupp Guingamp och Amiens spela? jag fцrstеr inte varfцr han skulle Om jag kom till Frankrike skulle jag ha tillrдckligt med passioner. Jag skulle definitivt inte цvervдga att leka med fransmдnnen. " Rysk VM-trцja bцrjar snart. Дr du redo? Stцder du det laget? Titta hдr http://www.fotbolltrojor.se Du kan kцpa billig fotbollstrцja frеn vдrldscupen



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kopafotbollsale
Категория: Музика
Прочетен: 2149
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930